Acest articol este disponibil in: roRomână enEnglish (Engleză)

Serviciul permite transporturi de plicuri și colete cu greutăți de până la 10 kg

Se face dintr-o singura incercare de livrare, în cazul în care destinatarul nu este găsit la adresă; expedierile nelivrate (exemplu: refuz de primire la destinatar, adresă greșită etc.) vor fi returnate la expeditor în termen maxim de 5 zile lucratoare;

Timpul maxim de așteptare pentru preluare sau livrare nu poate depăși 15 minute;

Timpul de așteptare reprezintă timpul maxim de staționare dedicat de curier în vederea ridicării sau livrării expedierii, calculat din momentul în care curierul s-a prezentat la expeditor/destinatar;

În cazul neefectuării livrării în termenul orar aferent serviciului contractat, trimiterea se va livra conform serviciului de „E-livrat a 2a zi”;

Atestarea livrării poate fi oferită telefonic, prin e-mail sau după numărul de AWB, pe site-ul www.e-livrat.ro;

Este posibilă plata la destinaţie a expediţiilor;

Contactare telefonică a destinatarului, pentru livrări în condiţii speciale.

Serviciul se aplica pe raza Municipiului Bucuresti si a judetului Ilfov*.
*Serviciul de livrare e-livrat 1h nu este disponibil pentru judetul Ilfov.

Program

Ora maxima de inregistrarea a unei comenzi se face dupa urmatorul program:

„E-livrat 1h si 2h” : ora maxima de preluare a comenzilor este ora 17:00

„E-livrat 4 h”: ora maxima de preluare a comenzilor este ora 16:00

„E-livrat 6 h”: ora maxima de preluare a comenzilor este ora 14:00

În cazul neefectuării prestațiilor care constituie caracteristici suplimentare, se va restitui doar tariful încasat suplimentar față de tariful aplicabil pentru serviciul „E-livrat a 2a zi”, în următoarele cazuri:

Neefectuarea livrării în termenul orar aferent serviciului contractat.

Cazuri de forță majoră sau cazuri care exclud e-livrat.

În cazul neefectuării prestațiilor care constituie caracteristici suplimentare, nu se va restitui tariful încasat suplimentar față de tariful aplicabil pentru serviciul „E-livrat a 2a zi”, în următoarele cazuri:

Refuz de primire

Adresă greșită

Lipsă destinatar

E-livrat își rezervă dreptul de a nu asigura serviciul de livrare în termenul mediu de 1h, 2h, 4h sau 6h cu obligația de a informa clienții despre acest fapt înainte de preluarea comenzii, în următoarele condiții:

Conditii meteorologice nefavorabile independente de voința companiei

(ceață, viscol, înzăpeziri, ploi abundente, inundații, cod galben/portocaliu/roșu, polei, drumuri închise/nepracticabile, etc);

Număr mare de comenzi înregistrate și aflate în operare;

Volum mare de comenzi în raport cu dotarea logistică existentă în situații deosebite sau perioade de an aglomerate

(Crăciun, Black Friday, Paște, 1-8 Martie, etc);

AWB-ul nu este generat din site-ul e-livrat.ro

Atenție! Acordul clientului la preluarea comenzii de către E-livrat în condițiile anterior menționate echivalează cu acceptarea de către acesta a riscului de neexecutare a serviciilor în termenul mediu de 1h, 2h, 4h sau 6h.

Acest articol este disponibil in: roRomână enEnglish (Engleză)

Utilizăm modulele cookie pentru a vă oferi cea mai bună experiență online. Prin acceptarea că acceptați utilizarea cookie-urilor în conformitate cu politica noastră de cookie-uri.

Eroare în baza de date WordPress: [Unknown column 'tt.order' in 'order clause']
SELECT t.*, tt.* FROM wp_terms AS t INNER JOIN wp_term_taxonomy AS tt ON t.term_id = tt.term_id WHERE tt.taxonomy IN ('gdpr_service_categories') AND tt.parent = '0' ORDER BY tt.order ASC